sobota, 12 listopada 2016

Poducha z płatkiem śniegu.

Cześć.
     Pierwszy śnieg już spadł, nie inaczej jest u mnie :).
Postanowiłam wnieść trochę zimowego nastroju do domu.
Nie... nie, nie takiego chłodnego, ponurego.
Zima, ma również swoje piękne oblicze. Śnieg!!!.A jeżeli śnieg, to mam na myśli płatki śniegu :).
Taki płatek zawiązałam na filetowej siatce.


 

 Do tej pracy, użyłam nici producenta Ariadna "Ada 5"w kolorze białym.



Poszewkę o wymiarach 50 x 50 cm, uszyłam z płótna bawełnianego koloru popielatego. 











Jest to praca, w której pokazałam kolejny etap zgłębiania wiedzy o nowe sploty. Nie jest łatwo, ale cieszę się, ze zrobionego kolejnego kroku i moje rękodzieło znalazło swoje miejsce w mieszkanku. 
Pozdrawiam serdecznie.  WMonia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz