piątek, 15 lipca 2016

Filetowa wstawka z różyczkami do zazdrostki.

Podczas urlopu udało mi się ukończyć wstawkę do zazdrostki.

Nie wiem jeszcze czy użyję ją w połączeniu z białą tkaniną czy zaryzykuję i połączę ją z tkaniną kolorową, ale to w innym poście.
Różyczki w koronce filetowej to częsty temat wzorów. 
Kształt i wielkość kwiatów wyglądają zawsze cudownie i elegancko. Postanowiłam więc i ja takie róże mieć.
Wzoru różyczek wyhaftowanych na mojej siatce użyczyłam z czasopisma Diana "Robótki Ręczne"   nr 7 (94'). Koronka tam wydziergana była szydełkiem i wygląda uroczo.
Jeżeli chodzi o materiał jakiego użyłam?
Wstawkę o wymiarach 70x20 cm zrobiłam Ariadną "Ada 5". Włóczka nie rwała się i mogę spokojnie polecić ją do delikatnych robótek filetowych.




 Czerwona cieniutka nitka widoczna na poniższym zdjęciu pomagła mi w podzieleniu pracy, a tym samym rozłożeniu wzoru.


W razie pytań służę pomocą :) Pozdrawiam WMonia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz