środa, 19 sierpnia 2015

Ramka do naciągania siatki.

Witajcie.
Od prawie miesiąca jestem w posiadaniu nowej ramy, na którą mogę naciągać gotową siatkę zrobioną metodą filet.
Ramka jest mojego projektu, natomiast doradził i zrobił mi ją zaprzyjaźniony stolarz Marek za co jestem mu bardzo wdzięczna.
Rama może być dowolnie regulowana i dopasowywana do wielkości zrobionej koronki siatkowej.
Napięcie siatki na takiej ramie musi być mocne, ponieważ nici, którymi później haftujemy są równomiernie rozłożone a sam haft to przyjemność :)
Ramka ma wymiary 120 cm x 80 cm.
Na zdjęciach widać koronkę już wykonaną, o której więcej będzie w następnym poście.




Pozdrawiam WMonia.

4 komentarze:

  1. Ramka bardzo pomysłowa -wielowymiarowa.Gratuluję świetnego projektu. Moja też powstała metodą "zrób to sam " ale Twój wynalazek bardzo mi się podoba. Czy pozwolisz ,że wykorzystam pomysł ? Pozdrawiam i życzę pięknych haftów na nowym sprzęcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, mam nadzieję że będzie się dobrze sprawował również Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że ta ramka jest znacznie lepsza od poprzedniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna rama, ja ramy nie mam dlatego na razie śmigam siatki, potem pożyczę ramkę. :)

    OdpowiedzUsuń